duminică, 20 octombrie 2013

fără „TINE” nu există „EU”

E adevărat că mi-e destul de greu să exprim în cuvinte însemnătatea iubirii ce o port în suflet.

Și tocmai pentru că o simt prezentă zi de zi, seară de seară, nu pot să nu îți mulțumesc!
Ești singurul și cel mai întemeiat motiv al fericirii mele din prezent. DA - ești omul care m-a făcut să văd dincolo de cuvinte, omul care, cu răbdare, mi-a arătat lumea (o parte din ea- timp e destul pentru cele rămase!) și frumusețile ei, omul care mă înțelege și cel ce mă respectă, omul care, necontenit, îmi oferă zâmbete și iubire.

În clipele mele de liniște mă gândesc la tot parcursul poveștii noastre: cu ochii întredeschiși zăresc începutul timid și „virtual”, văd mai apoi, din ce în ce mai clar, toate momentele petrecute împreună: de la bucurie la necaz, de la extaz la agonie. Nici măcar nu mi-am imaginat un sfârșit al poveștii. Sunt lucruri, fapte, întâmplări, fără de care nu pot trăi - așa că Iartă-mă, dar eu nu-mi pot imagina viața fără tine.

Cred cu tărie că toate se întâmplă cu un rost, și ceea ce mi-am dorit să găsesc, ceea ce căutam inconștient pentru a mă simți împlinită, erai tu.
Timpul e cel ce m-a ajutat să-mi dau seama că felul tău de a fi, răbdarea și blândețea care te caracterizează, chipul frumos și ochii verzi-albaștri și, mai presus de toate, sufletul tău bun sunt caracteristicele perfect definite ale omului în mâinile căruia mi-aș încredința cu siguranță, tot viitorul.

Mai cred și că universul are grijă ca lucrurile să se întâmple așa cum era menit și chiar dacă ne despart 1501 Km, nimic nu e întâmplător. Am încredere și știu că iubirea ce ți-o port e suficient de mare și de o însemnătate specială, încât să facă față oricărui obstacol.

Nu e o întâmplare că te-am cunoscut! S-au petrecut toate atunci când aveam cea mai mare nevoie și nu pot să nu îți fiu recunoscătoare pentru tot sprijinul, toate încurajările, toate laudele, și toată aprecierea ta! Și astfel îți mulțumesc pentru... tot. Tot ce mi-ai oferit și tot ce urmează să trăim împreună. Sper și mă străduiesc să îți fericesc fiecare zi, să îți ofer cât mai multe zâmbete și să îți arăt, cât mai explicit, cât de mult însemni pentru mine...

Strânge-mă de mână ori de câte ori ai nevoie, promit să fiu mereu  cea care te ascultă ... te ințelege ... cea care te iubește necondiționat.



Vorba poetului: „ Și TU și EU și NOI,
Suntem un suflet, suntem doi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți place ceea ce ai citit? Aș vrea să știu opinia ta!