luni, 6 mai 2013

Boss-ul.

E inceput de septembrie, un inceput care trage dupa el o multime de probleme. Inceput de scoala. Da, n-am uitat!
Cum tot ce-i frumos nu dureaza mult, uite ca e gataaa. Cum ce e gata?! Vacanta de vara, cea mai lunga si mai frumoasa, cea mai nebuna. A fost o vacanta frumoasa! Am vazut munte, dar mai ales am vazut mare, am umblat de nebuna prin fel de fel de locuri necunoscute cu persoane poate la fel de... necunoscute, am petrecut pana dimineata de cate ori am avut ocazia, am pierdut nopti cu prietene la barfe cafele si tutun. Din punctul asta de vedere poate e un inceput, pentru ca or sa mai fie de-astea, nu-mi fac griji! De cele mai multe ori, am avut de a face cu nervii lu' tata, pentru ca e fenomenal si eu ii seman si imi place la nebunie sa trec de bariera bunului simt in ceea ce-l priveste, si totusi stiu ca gresesc! Daca imi spune sa ajung la ora 23:00, intotdeauna imi pun intrebarea : "Oare ce-am sa patesc daca intarzii juma' de ora?!", si uite asa de la jumatatea aia de ora se face una intreaga. Cand ajung acasa, imi vine sa intru in pamant de rusine uneori si parca nu vreau sa ii ies in cale sa incepem o dicutie interminabila, eventual sa il umplu de nervi inainte de culcare. Imi trece adesea un gand prin minte, cum ca pana dimineata, poate uita.. Dar de cele mai multe ori nu e asa - e vorba si de norocul meu aici!
Si daca vara asta a fost asa, ma gandesc ca vara viitoare va fi si mai si, si tot asa. O persoana cu mai multi ani ca mine poate n-ar intelege ce zic eu aici, dar eu stiu cel mai bine ca atunci cand gresesc am de a face cu tata si nu e tocmai bine!
Un om solid, cu o privire agera pe care il respect si pe care foaaaarte rar am curaj sa-l contrazic. E un domn bine si o inteleg perfect pe mama. Imi aduc aminte ca atunci cand eram mica ii spuneam mamei mele ca ma voi casatori cu tata! Acum parca mi-as dori un barbat ca el. Nu vreau sa vad in el un tata - Dumnezeule!! - vreau sa-l vad cum il vede mama acum pe el. E simplu si fericit, e hotarat si serios, mai ales cand vine vorba de mine. Pentru ca ma iubeste si din prea multa grija, e strict si imi cere mereu sa-l ascult.
Tind sa cred ca sunt un copil bun, adica n-am gresit prea mult ... pana acum!
Nu ma lasa in orice anturaj, imi critica prietenii, imi zice mereu ca X nu face bine ce face,in consecinta nu trebuie sa am vreo treaba cu el. E trecut prin multe si nu vrea sa fac aceleasi greseli pe care le-a facut el, ma invata de bine. Imi vrea binele si stiu asta. Si il admir! Pentru ca a luptat de cand il stiu si inca face tot posibilul sa imi faca toate poftele, sa nu-mi lipseasca nimic si sa ma stie ca sunt bine. Sunt fata lui!


Te iubesc, tati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți place ceea ce ai citit? Aș vrea să știu opinia ta!