luni, 6 mai 2013

Things you don't know about me

Bun, păi ideea e că am văzut un titlu asemănător pe un alt blog. Mi s-a părut a fi genul de postare care stârnește destul de repede interesul cititorilor având în vedere că e vorba despre mine (în viața de zi cu zi!), despre a mă cunoaște așa cum sunt de fapt!

Voi încerca să nu fiu complicată, să nu mă încurc în lucruri neinteresante... Voi încerca să fiu EU.

  • Am un frate mai mic (cu 4 ani), Laur, pe care îl iubesc mult. Sunt grijulie și dat fiind faptul că se află într-o perioadă a adolescenței unde intervin în viață multe „noutăți”, încerc cât pot de mult să îl sfătuiesc atât cât pot, să îi explic preventiv finalitatea unor decizii greșite, să îi înțeleg curiozitățile și temerile. Încerc să îl protejez de tot ce eu am văzut, în adolescența mea, în anii de liceu, că se poate întâmpla.
  • Îmi place foarte mult să cânt! De mică mă visez pe o scenă imensă, unde sunt oameni care mă iubesc, care au venit acolo pentru a-mi asculta muzica și pentru a fredona cu mine versurile propriilor mele melodii.
  • Îmi place la fel de mult să desenez! Un al doilea vis din copilărie este să devin designer. Încă din gimnaziu, dețineam o colecție impresionantă de reviste de design interior. Mai apoi, când m-am mărit și am prins ideea de trend și de „ce se poartă”, am decis că m-aș regăsi mai mult în munca unui designer vestimentar.
  • Am scris un mic volum de poezii - „Visul copilăriei” - prin clasele primare. L-am văzut a fi un cadou de la părinți pentru simplul fapt că îmi plăcea enorm să compun poezii. I l-am dedicat lui Laur și am avut toată susținerea doamnei învățătoare pentru realizarea lui.
  • Ador să conduc. Îmi place viteza și mulți mă caracterizează prin stilul meu agresiv de condus. Mă simt extraordinar de bine la volan, simt că am control asupra lucrurilor care se întâmplă. Deși nu am luat permisul din prima încercare, nu m-am dat bătută pentru că a fost singurul lucru pentru care am muncit cu plăcere ca să îl obțin!
  • Sunt la o facultate bazată pe economie, unde mie nu îmi place nimic din ceea ce fac. Chiar dacă ai mei sunt mulțumiți de mine, nu mi-am pierdut încă speranța că într-o bună zi voi avea tot curajul necesar pentru a păși exact pe drumul pe care eu îmi doresc să-l urmez.
  • Sunt născută pe 19 februarie 1993 și consider că nu am un semn zodiacal exact. Sunt născută la limită, între pești și vărsător. Până în prezent mi-a fost confirmat că am câte puțin din fiecare!
  • Sunt dependentă de telefon! Nu aș rezista nici măcar o zi fără el - acesta e motivul principal pentru care devin depresivă atunci când rămân fără baterie!
  • Mi-e frică de insecte ( păianjeni, gândaci, albine, muște, etc.)!
  • Mi-e frică de întuneric: dorm mereu cu veioza aprinsă.
  • Am miopie. Port ochelari din clasa I, însă cu timpul dioptriile au avansat destul de mult. Din timpul liceului am renunțat la ochelari și am început să port lentile de contact. (recomand Johnson & Johnson, sunt cele mai flexibile lentile, nu deranjează deloc ochiul, iar în cazul în care optați pentru lentile colorate, vă asigur că nuanțele sunt unele foarte naturale, care se potrivesc oricărui iris).
  • Îmi place să îmi fac poze cât e ziua de lungă! Totodată, îmi place să fiu fotografiată. Îmi plac atât pozele naturale, cât și cele mai „eye-catching”.
  • Nu îmi place să citesc cărți din literatura română și nu mă mândresc deloc cu asta! Citesc rar, și atunci când o fac, sunt chestii speciale, cărți a căror utilitate o regăsesc în viața de zi cu zi + reviste, bloguri, etc.
  • Fac parte dintr-o asociație studențească, ASER. O asociație alături de care îmi petrec majoritatea timpului în București. Aici sunt menbru în departamentul de Resurse Umane și îmi place la nebunie ceea ce fac. Recent, am primit și rolul de Junior Project Manager a unui proiect național ce se va desfășura în cursul acestei veri - The SwITCh 2013.
  • Nu îmi plac băile lungi cu spumă și petale de trandafir. Pentru că mereu sunt pe fugă, sunt adepta unui duș scurt, care cu siguranță mă încarcă cu mult mai multă energie pentru restul zilei / serii.
  • Ador accesoriile! E singurul domeniu în care sunt în permanență ordonată. Inelele au cutia lor, lanțuri separat și așa mai departe. Nu îmi place să le împrumut - dacă la haine sunt îngăduitoare și mereu le dau fetelor (prietenele mele) ceea ce au nevoie, la accesorii e cu totul altă treabă! Nu îmi place să umble nimeni la ele fără ca eu să știu asta.
  • M-am vopsit roșcată în trecut fără ca mama să știe. Pentru că eram la București, pentru că asta a fost întotdeauna o curiozitate, dar mama nu era niciodată de acord cu această culoare, m-am decis că voi executa procesul de una singură. Concluzia: într-un timp foarte scurt, am revenit la culoarea precedentă pentru că nu eram nici eu prea încântată de schimbare.
  • Sunt o persoană foaaaaaaaaaarte analitică. Acest lucru reprezintă, în viziunea mea atât un avantaj, cât și un mare dezavantaj. Sunt extrem de atentă la detalii (sunt perfecționistă aș putea spune!) și uneori pierd prea mult timp cu această analiză amănunțită și irelevantă de cele mai multe ori!
  • Scriu foarte frumos. E un alt domeniu unde mereu am grijă să se păstreze oridnea. Am caiete îngrijite, unde reliefez chestiile importante în culori, astfel încat să fie cât mai plăcut de citit, și cât mai ușor de învățat.
  • Îmi place să călătoresc și îmi doresc să vizitez în viitor cât mai multe țări străine.
  • Am facut street dance, înot, tenis când eram mai mică, însă cea mai mare pasiune a rămas desenul.
  • Îmi plac prăjiturile și toate torturile făcute de mama. Mi-aș dori să ajung în momentul în care măcar jumătate din rețetele ei mi-ar ieși la fel de bine.
  • Beau foarte multă Coca Cola - chiar dacă toată lumea din jurul meu mă ceartă, chiar dacă am încercat de 94658769384 de ori să renunț la acest obicei.
  • Țin destul de mult la aspectul meu fizic. Nu ies niciodată din casă fără fond de ten. Fără excepții.
  • Îmi displac comediile.
  • Fructele preferate: grapefruit, rodii, căpșuni și cireșe.
  • Nu sunt deloc o tipă econoamă: cumpăr orice, oricând, fie că îmi trebuie sau nu!
  • Atunci când ies în oraș, în diverse cafenele, răsfoiesc mult meniul de băuturi și sfârșesc comandându-mi Green Apple sau un Fresh mixt.
  • Mâncarea pereferată: Ciorbă de burtă și Tortellini alla panna
  • Desert: papanași cu dulceață de vișine și înghețată de mentă și banane.
  • Singurul joc pe care îl ador până în clipa de față, The Sims.
Cam astea ar fi o parte din lucrurile care mă definesc... Lista nu se încheie aici, însă eu mă voi opri din teama de a nu intra în prea multe detalii.


Pe curând, Larisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți place ceea ce ai citit? Aș vrea să știu opinia ta!